حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
آموزش سیاه قلم+دانلود مدل طراحی و خرید وسایل مورد نیاز
15 بهمن 1401 - 14:41
بازدید 279
7
صفر تا صد آموزش طراحی سیاه قلم

آموزش طراحی سیاه قلم نقاشی سیاه قلم چهره یکی از بهترین هنرهای ترویج شده در جهان می باشد. امروزه بسیاری از افراد با علاقه مندی بالایی به دنبال یادگیری هنر قلم سیاه هستند. توجه نمایید که سیاه قلم یکی از محبوب ترین سبک های نقاشی می باشد. در سیاه قلم از هیچ گونه رنگ آمیزی […]

ارسال توسط : نویسنده : مجله چی منبع : مجله چی
پ
پ

آموزش طراحی سیاه قلم

نقاشی سیاه قلم چهره یکی از بهترین هنرهای ترویج شده در جهان می باشد. امروزه بسیاری از افراد با علاقه مندی بالایی به دنبال یادگیری هنر قلم سیاه هستند. توجه نمایید که سیاه قلم یکی از محبوب ترین سبک های نقاشی می باشد. در سیاه قلم از هیچ گونه رنگ آمیزی استفاده نمی شود. شما تنها می توانید از طیف های سیاه و سفید در نقاشی خود استفاده کنید. تاریخچه ی استفاده از سیاه قلم در کشور ما به زمان کمال الملک باز می گردد. در این دوران نقاشان معروف کشورمان با استفاده از ذغال، به دنبال طراحی چهره های مختلف بودند. برای نقاشی سیاه قلم از شیوه های مختلفی استفاده می کنند. از مهمترین این شیوه ها می توان به هایپر رئال و فتو رئال اشاره کرد. شما می توانید به کمک تکنیک یاد شده، تصاویر بی نظیری را خلق کنید. در ادامه مقاله سعی داریم در مورد لیست وسایل قلم سیاه توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

نقاشی سیاه قلم چهره

نقاشی سیاه قلم چهره یکسری از تفاوت هایی را با طراحی چهره با مداد دارد. بنابراین توصیه می شود که تکنیک های یاد شده را با یکدیگر اشتباه نگیرید. در تکنیک سیاه قلم از ذغال استفاده می شود. همانطور که می دانید ذغال از ضخامت بالایی نسبت به مداد برخوردار است. همچنین رنگ مربوط به ذغال مشکی تر خواهد بود. افرادی که به دنبال ماندگاری نقاشی خود هستند می توانند از ذغال های مرغوب استفاده کنند. شما می توانید برای مشاهده ی نمونه های مختلف سیاه قلم به آدرس کانال تلگرام مجله چی مراجعه نمایید.

وسایل مورد نیاز سیاه قلم هایپررئال

اگر شما هم قصد آموزش نقاشی سیاه قلم چهره را در سر دارید، بهتر است که در گام اول راجع به وسایل مورد نیاز سیاه قلم اطلاعات کافی را به دست آورید. مهمترین و اصلی ترین وسایل مورد برای سیاه قلم عبارتند از: کاتر، خودکار سفید، محو کن، مداد ذغال، سمباده، انواع پاکن، پنبه و دستمال، مداد گرافیتی، شمش گرافیتی، میز کار استاندارد، پودر ذغال، دوده، انواع قلم مو، پودر کنته، اسپری فیکساتیو.

قیمت ست کامل وسایل سیاه قلم

قیمت لوازم مورد نیاز نقاشی سیاه قلم چهره بسیار مناسب می باشد. شما می توانید برای بررسی قیمت ست کامل لوازم یاد شده به راحتی از وب سایت پیش روی خود اقدام نمایید. همچنین می توانید با توجه به قدرت مالی در اختیار خود، بهترین و باکیفیت ترین لوازم سیاه قلم را سفارش دهید. ما در این مجموعه به دنبال عرضه بهترین ست کامل وسایل قلم سیاه هستیم. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت لوازم یاد شده با همکاران ما در ارتباط باشید.

آموزش نقاشی سیاه قلم از مبتدی تا پیشرفته

جهت آموزش نقاشی سیاه قلم چهره از مبتدی تا پیشرفته می توانید در یکی از آموزشگاه های تخصصی نقاشی ثبت نام کنید. توجه نمایید که امروزه مراکز بسیار گوناگونی به دنبال آموزش نقاشی سیاه قلم هستند. شما می توانید در یکی از معروف ترین آموزشگاه ها ثبت نام نموده و استعداد خود را شکوفا کنید. برای آشنایی با لیست بهترین مراکز آموزشی سیاه قلم می توانید به کانال تلگرام مجله چی هم اکنون مراجعه کنید. همچنین می توانید با توجه به محل زندگی خود، در یکی از نزدیک ترین مراکز آموزشی سیاه قلم ثبت نام نمایید.

مدل چهره پیر سیاه قلم

شما می توانید برای نقاشی سیاه قلم چهره، از چهره های مختلف استفاده کنید. یکی از محبوب ترین سوژه های مورد استفاده در نقاشی سیاه قلم را، چهره پیر شکل داده است. البته در نظر داشته باشید که افراد مبتدی در زمینه سیاه قلم نمی توانند به راحتی چهره پیر را نقاشی کنند. برای مشاهده مدل چهره پیر قلم سیاه می توانید به کانال تلگرام مجله چی مراجعه کنید. شما می توانید با رعایت برخی از مهمترین اصول، به راحتی چهره ی پیر اطرافیان خود را بر روی کاغذ پیاده سازی نمایید. همچنین نقاشی چهره پیر از شکوه و زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد.

مدل چهره جوان سیاه قلم

نقاشی سیاه قلم چهره جوان یکی از مهمترین سرفصل های مربوط به آموزش سیاه قلم می باشد. شما می توانید بعد از فراگرفتن اصول اولیه نقاشی سیاه قلم، بهترین و بی نقص ترین مدل چهره جوان را طراحی کنید. همچنین می توانید برای پیشرفت در حرفه ی خود، چهره ی افراد جوان خانواده ی خود را طراحی کنید. شما بایستی خطوط چهره جوان را در موازی یکدیگر ترسیم نمایید. در این صورت می توانید بی نظیرترین نقاشی را خلق کنید.

مدل چهره کودک سیاه قلم

توجه داشته باشید که در نقاشی سیاه قلم چهره از تکنیک های مختلفی استفاده می کنند. از مهمترین این تکنیک ها می توان به پاک کن زنی، محو کردن، سایش و هاشور زنی اشاره کرد. شما می توانید با بهره مندی از  تکنیک های یاد شده، چهره کودک را ترسیم کنید. در طراحی چهره های مختلف نیز بایستی از تکنیک ها و ذغال مناسبی استفاده نمایید. در غیر این صورت نمی توانید آثار هنری مدنظرتان را بر روی کاغذ پیاده کنید.

مدل چهره خیس سیاه قلم

نقاشی سیاه قلم چهره خیس در میان هنرجویان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید با توجه به استعداد و مهارت خود در کلاس های آموزشی سیاه قلم شرکت نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن چهره ی خیس را طراحی کنید. کانال تلگرام مجله چی سعی دارد تا بهترین مراکز آموزشی و پیچ های تخصصی سیاه قلم را معرفی نماید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید هم اکنون کانال یاد شده را دنبال کنید.

مدل حیوان سیاه قلم

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص نقاشی سیاه قلم چهره وجود دارد، سیاه قلم مدل حیوان می باشد. برخی از هنرجویان بر این باورند که طراحی مدل حیوان با تکنیک و سبک سیاه قلم کار بسیار پیچیده ای می باشد. اما اساتید حرفه ای در این زمینه می توانند با استفاده از تکنیک های مختلف، طراحی مدل حیوان سیاه قلم را برای هنرجویان خود آموزش دهند. همچنین می توانید ویدیوهای منتشر شده در مراکز آموزشی و پیج های تخصصی سیاه قلم معتبر را نیز مورد بررسی قرار دهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.